Wij zorgen voor een hoge kwaliteit van onze praktijk

Dit doen wij dankzij aandacht en inzet op diverse aspecten binnen de praktijk:

  • Een professionele organisatie met vriendelijke en vakkundige medewerkers.
  • Goede beoordelingen en tevredenheid van onze klanten.
  • Onze efficiënte en soepele werkprocessen.
  • De schone en verzorgde praktijkruimte met moderne apparatuur.
  • Optimale praktijkhygiëne die ruim voldoet aan de wettelijke voorschriften.
Wij denken dat al deze redenen een rol spelen in de hoge kwaliteit die wij u bieden. Ons uitgangspunt is: de patiënt staat centraal. U dus. Pas als u tevreden bent, weten wij dat we de beste mondzorg bieden.

Met grote inzet en deskundigheid zorgen wij voor tevreden klanten

Op professionele wijze behandelen wij onze klanten vakkundig, met een duidelijk behandelplan en in een prettige omgeving. En dat werkt! Onze patiënten waarderen onze aanpak en komen graag terug.

Verzorgde praktijkruimte en transparante werkprocessen

Onze behandelkamer voldoet aan alle wettelijke eisen en is uitgerust met innovatieve apparatuur en moderne instrumenten. Plaza Dentaal hanteert een optimaal functionerend kwaliteitsmanagementsysteem waarbij alle werkprocessen transparant zijn en onder supervisie staan van een onafhankelijke partij. Veilig en betrouwbaar dus.

Onze kwaliteitskeurmerk

Diana Plaza, onze mondhygiëniste staat ingeschreven in het Kwaliteitsregister Mondhygiënisten (KRM).

Mocht u niet tevreden zijn

We doen al het mogelijke om de zorg te bieden die nodig is. Gelukkig komt het eigenlijk niet voor, maar indien de verleende zorg onverhoopt van mindere kwaliteit is dan gewenst, dan vernemen we dat graag en zullen we er alles aan doen om dat te corrigeren.

Neem in dat geval s.v.p. met ons contact op en dan trachten wij het probleem op korte termijn op te lossen. Als dit niet naar uw tevredenheid lukt dan kunt u een klacht indienen bij:

Voor klachten over (behandelingen door) Mondhygiënisten:
Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn, Postbus 1161, 3800 BD Amersfoort